Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.) ως βασική αποστολή του έχει την προστασία της δημόσιας υγείας και των συμφερόντων του καταναλωτή καθώς και την ευαισθητοποίηση του με την αντικειμενική, έγκυρη και άμεση ενημέρωσή του σε θέματα ασφάλειας των τροφίμων.
Σύμφωνα με πρόσφατες κοινωνικές έρευνες για την ψηφιακή ενημέρωση που είδαν το φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα και το Ευρωβαρόμετρο του 2019 ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του ελληνικού κοινού (82%) διατηρεί λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το LinkedIn, το TikTok κ.ά., δραστηριοποιείται καθημερινά και τα χρησιμοποιεί ως σημαντικές πηγές πληροφόρησης και ενημέρωσης.
Με στόχο η ενημέρωση που παρέχει ο Ε.Φ.Ε.Τ. να έχειτην ευρύτερη δυνατή απήχηση στο καταναλωτικό κοινό, προχωρά στο άνοιγμα λογαριασμών στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram και στο YouTube.
Πολίτες που διαθέτουν προφίλ στα παραπάνω κοινωνικά δίκτυα, μπορούν να ακολουθούν τις αντίστοιχες σελίδες, πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους ή κάνοντας αναζήτηση μέσω του προσωπικού τους προφίλ, προσκαλώντας παράλληλα τους δικούς τους φίλους να ακολουθήσουν.
ΕΦΕΤ Ανακλήσεις προϊόντων – Αρχική σελίδα | Facebook
Twitter
https://twitter.com/efet_official
Instagram
https://www.instagram.com/hellenicfoodauthority/
Επίσης, προσκαλούνται να κάνουν εγγραφή στο Κανάλι του Ε.Φ.Ε.Τ. στο Youtube
(https://www.youtube.com/channel/UCwlwUz_3ugPP9VFv3lcs0zQ) στο οποίο θα αναρτώνται.