PortoNews

Εκπαιδευτικές δράσεις με ψηφιακές ξεναγήσεις στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά

Η Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά  πραγματοποιεί  τρεις ξεχωριστές  εκπαιδευτικές δράσεις με τη βοήθεια της ψηφιακής  τεχνολογίας, με την εξής θεματολογία:

 Οι εκπαιδευτικές δράσεις έχουν αναρτηθεί  στην ιστοσελίδα  του Δήμου  Πειραιά (www.piraeus.gov.gr).

 Η Δημοτική Πινακοθήκη θα γνωστοποιεί από τις πλατφόρμες (facebook της Πινακοθήκης και ιστοσελίδα του Δήμου Πειραιά) το όνομα του καλλιτέχνη και τον τίτλο του έργου, καθώς και το αντίστοιχο εκπαιδευτικό έντυπο στο οποίο βρίσκονται οι πληροφορίες.

Με βάση τα όσα διαβάζουν οι μαθητές μόνοι τους, είτε με τους γονείς τους  είτε  με τους δασκάλους και καθηγητές τους,  μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους σύγχρονο έργο (ζωγραφιές, κατασκευές, φωτογραφίες), συμπληρώνοντας το ονοματεπώνυμό τους, την τάξη τους και τον τίτλο του έργου τους. Τα έργα θα αναρτηθούν στο facebook της Δημοτικής Πινακοθήκης  και στην ιστοσελίδα του Δήμου Πειραιά, αφού σταλούν σε ψηφιακή μορφή,  στο pinakothiki@piraeus.gov.gr

Στόχος των εκπαιδευτικών αυτών δράσεων είναι η μάθηση, η διασκέδαση, ο προβληματισμός και η προτροπή σε μια διαδικασία αλληλεπίδρασης.

Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην περιοδική έκθεση  της Δημοτικής Πινακοθήκης, με τίτλο :  «Οπτική και Υλοποιημένη Πρόσληψη»  είναι οι  εξής :

Δημήτρης Αληθεινός, Άγγελος Αντωνόπουλος, Κατερίνα Αποστολίδου, Κώστας Βαρώτσος, Έρση Βενετσάνου, Κώστας Βρούβας, Μανόλης Γιανναδάκης, Δημοσθένης Δαββέτας, Γιάννης Ζιώγας, Δημήτρης Ζουρούδης, Εύη Κυρμακίδου, Παντελής Λαζαρίδης, Μιχάλης Μανουσάκης, Βασίλης Μπαλάσκας, Νίκος Ναυρίδης, Δημήτρης Ξόνογλου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Ζήσης Παπαζαχαρίου, Άρτεμις Ποταμιάνου, Άρης Προδρομίδης, Χρίστος Σιμάτος, Άγγελος Σκούρτης, Μάριος Σπηλιόπουλος, Ματίνα Σταυροπούλου, Παναγιώτης Τανιμανίδης, Δημήτρης Ταντανόζης, Νίκος Τρανός, Κωστής, Γιώργος Τσακίρης, Πάνος Χαραλάμπους, Γιώργος Χαρβαλιάς.

 Οι καλλιτέχνες χρησιμοποίησαν διάφορα υλικά και πολλούς τρόπους για να εκφραστούν πάνω σε θέματα που τους απασχολούν, όπως η έννοια του χώρου και του χρόνου, η ιστορική μνήμη, ο κύκλος της ζωής. Μέσω της τέχνης τους προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν μικρούς και μεγάλους, να σχολιάσουν και να προτείνουν λύσεις.