Νεκτάριος Δεμενόπουλος : « Στόχος να κάνουμε τον Πειραιά το 1ο λιμάνι της Μεσογείου.»

Απλά, ανοικτά και ξεκάθαρα ο προϊστάμενος δημοσίων σχέσεων του ΟΛΠ, “ανοίγει τα χαρτιά” του, απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις που έχουν τεθεί, από τη διαβούλευση του Master Plan του ΟΛΠ εως και τις συνεδριάσεις της ΕΣΑΛ.

Δίνει τις δικές του απαντήσεις:

  • Για τις καταγγελίες των δήμων σχετικά με την καθυστέρηση της διαβούλευσης και των νέων έργων που ήρθαν ξαφνικά, όπως Carterminal και 4η προβλήτα.
  • Ξεκαθαρίζει το ρόλο του ΟΛΠ σε σχέση με ΕΣΑΛ και Υπουργείο Ναυτιλίας.
  • Μιλά για το σχεδιασμό, τις ανάγκες και τις προοπτικές του λιμανιού, που στόχο έχουν να το κάνει πρώτο λιμάνι της Μεσογείου.
  • Αναλύει τη συνεργασία ΟΛΠ- ΣΕΠ – COSCO ως πολύ επιτυχές παράδειγμα με σεβασμό στην ανάπτυξη.
  • Κάνει αναφορά για το Μουσείο «Εναλίων» στην περιοχή “Αποθήκες”.
  • Αναφορικά με την ηλεκτροδότηση πλοίων και τη μείωση ρύπανσης του περιβάλλοντος, δίνει νέα στοιχεία προς αυτή την κατεύθυνση.
  • Αναλύει την πολιτική του ΟΛΠ απέναντι στην ναυπηγοεπισκευή για τα νέα δεδομένα στις υποδομές, στον εξοπλισμό και στο στόχο της ΟΛΠ – Cosco να γίνει η ναυπηγοεπισκευή πρώτη βάση στη Μεσόγειο, προσελκύοντας νέες επιχειρήσεις και πολλές θέσεις εργασίας.
  • Σχετικά με τη σιδηροδρομική γραμμή container και αυτοκινήτων που διαχειρίζεται η ΣΕΠ πετυχαίνοντας 50.000 C/το χρόνο, μετά τα έργα του ΟΣΕ, οι μεταφορικές εταιρείες θα κερδίζουν 1 έως 6 ημέρες για αποστολές στην Ευρώπη.

Τέλος, καταθέτει τα στοιχεία της συνεισφοράς του ΟΛΠ τόσο στο Ελληνικό Δημόσιο όσο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από 2% σε 3,5% των εσόδων, αφού όπως τονίζει η πολιτική της μητρικής εταιρείας είναι πάντα να έχουμε θετική απήχηση τόσο στην εθνική οικονομία όσο και στην τοπική.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Νεκτάριου Δεμενόπουλου στο σύνδεσμο που ακολουθεί.