Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός βράβευσε 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους Πανελλαδικούς Διαγωνισμούς που διοργάνωσε ο Τομέας Νεότητάς του.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Ε.Ε.Σ.), στην κατάμεστη αίθουσα «Olympia» του ξενοδοχείου Divani Caravel, διοργάνωσε με τεράστια επιτυχία Τελετή Απονομής Βραβείων σε μαθητές απ’ όλη την Ελλάδα που διακρίθηκαν στους τρεις Πανελλαδικούς Νεανικούς Μαθητικούς Διαγωνισμούς που υλοποίησε ο Τομέας Νεότητας του Ε.Ε.Σ., παρουσία πλήθους εκπροσώπων της πολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας της χώρας.

Την μεγάλη εκδήλωση του Ε.Ε.Σ. τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κα Έλενα Ράπτη, ως Εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, κ. Νικόλαος Παπαθανάσης, η Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Άννα Καραμανλή, ο Βουλευτής Επικρατείας και εθελοντής Σαμαρείτης – Διασώστης, κ. Γιώργος Σταμάτης και ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς.
Παρακολουθήστε ολόκληρη την εκδήλωση του Ε.Ε.Σ. εδώ: https://youtu.be/GOVXRWxzSUU?si=vsGiTxvNhDKQbb4L
Ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Σ., Dr. Αντώνιος Αυγερινός, στην ομιλία του, ευχαρίστησε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για την τεράστια ανταπόκρισή τους, για άλλη μια χρονιά, στους μαθητικούς διαγωνισμούς του Τομέα Νεότητας, επισημαίνοντας ότι ο Ε.Ε.Σ. δίνει ξεχωριστή σημασία στην καλλιέργεια των υπέρτατων αξιών του ανθρωπισμού, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς στους νέους, οι οποίοι αποτελούν τους αυριανούς εθελοντές του Οργανισμού.
Στην εκδήλωση συμμετείχε ο Μουσικός Όμιλος των Αρσακείων – Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης, με την παιδική και νεανική χορωδία του, στελεχωμένη από εθελοντές Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Επίσης, μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού «Σταύρος Ξαρχάκος» παρουσίασαν μουσικοχορευτικό δρώμενο, με κεντρικό θέμα: «Εμείς και οι άλλοι: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν η ΕΡΤ.



