Η Hellenic Seaplanes, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των υδροπλάνων στην Ελλάδα, πραγματοποίησε συνάντηση στρατηγικού χαρακτήρα στη Δανία.
Συνεργασία Hellenic Seaplanes και δανέζικης Nordic Seaplanes: Νέες προοπτικές για τα υδροπλάνα και τις υποδομές τους στην Ευρώπη
Η Hellenic Seaplanes, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των υδροπλάνων στην Ελλάδα, πραγματοποίησε συνάντηση στρατηγικού χαρακτήρα στη Δανία, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλό της, κ. Νικόλα Χαραλάμπους, να έχει πολύωρη συζήτηση με τον ομόλογό του στη δανέζικη εταιρεία υδροπλάνων Nordic Seaplanes.
Η Nordic Seaplanes είναι μια δανέζικη αεροπορική εταιρεία που ειδικεύεται σε υδροπλάνα και προγραμματισμένες πτήσεις μεταξύ των μεγάλων πόλεων της χώρας. Η συνάντηση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των δύο πρεσβευτών του κλάδου των υδροπλάνων στην Ευρώπη. Αναμένεται να οδηγήσει σε ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε θέματα σχεδιασμού δρομολογίων, λειτουργίας υδροπλάνων, συντήρησης και ανάπτυξης υποδομών καθώς και στην από κοινού προώθηση της βιώσιμης αεροπλοΐας.
Οι δύο εταιρείες υδροπλάνων θα εξετάσουν επίσης τρόπους για την ενσωμάτωση των υδροπλάνων σε ένα πιο βιώσιμο σύστημα μεταφορών, αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Νικόλαος Χαραλάμπους, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, δήλωσε:
Ο κ. Νικόλας Χαραλάμπους πρόσθεσε: “Η ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών με μια εταιρεία που έχει ιστορία στον τομέα των υδροπλάνων στη Βόρεια Ευρώπη θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά και να προσφέρουμε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες μας, μια στροφή πριν την εκκίνηση των εμπορικών μας πτήσεων το Φθινόπωρο».
Ole D Christiansen, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της Nordic Seaplanes, πρόσθεσε:
Βασικά Αποτελέσματα της Συνάντησης Περιλαμβάνουν:
• Έρευνα και Ανάπτυξη: Συνεργατικά έργα για την προώθηση της ασφάλειας, της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας στις επιχειρήσεις υδροπλάνων.
• Προγράμματα Εκπαίδευσης και Ανταλλαγής Πιλότων: Ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαίδευσης και μιας πρωτοβουλίας ανταλλαγής για την δημιουργία ενός ισχυρού εργατικού δυναμικού.
• Κοινές Στρατηγικές Μάρκετινγκ: Συντονισμένες καμπάνιες για την ευαισθητοποίηση και την προώθηση των πλεονεκτημάτων των ταξιδιών με υδροπλάνο.