Η ενίσχυση της καινοτομίας και των επενδύσεων, ιδιωτικών και δημόσιων, είναι ζωτικής σημασίας για μια ισχυρή ευρωπαϊκή και βεβαίως ελληνική οικονομία.
Ωστόσο, οι πολύ μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν το 99,8% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, εξαρτώνται από τον τραπεζικό δανεισμό και έχουν πολύ περιορισμένες επιλογές για τη χρηματοδότηση των πιο ριψοκίνδυνων καινοτόμων και επενδυτικών σχεδίων τους.
Οι θέσεις των ευρωπαϊκών επιχειρηματικών οργανώσεων για τις Ευρωεκλογές βασίζονται στο Ευρωβαρόμετρο των ΜμΕ, στην έκθεση Letta για την ενιαία αγορά, στους 7 άξονες της ανταγωνιστικότητας, το «Μade in EU» και τα εθνικά σήματα, το «μανιφέστο» του ευρωπαϊκού εμπορίου 2024-2029, τις 8 βασικές τάσεις στην αγορά τροφίμων, τις επενδύσεις στις εργασιακές δεξιότητες, το «επιχειρηματικό μελίσσι» των 24,3 εκατ. ΜμΕ στην ΕΕ-27, τις ανάγκες χρηματοδότησης των επιχειρήσεων με χαμηλότερα επιτόκια της ΕΚΤ, τα ευρωπαϊκά clusters, το ενεργειακό κόστος, το «net zero», τον πληθωρισμό και τις τιμές από τις γεωπολιτικές απειλές και τους γεωγραφικούς εφοδιαστικούς περιορισμούς TSCs.