Παρά το γεγονός ότι το 2023 αναμένεται να είναι η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί, με πρωτοφανείς φυσικές καταστροφές σε όλο τον κόσμο, οι διαδικτυακές συζητήσεις για την κλιματική κρίση μειώθηκαν σημαντικά από το 2022 (-12%).
Αυτό προκύπτει από μελέτη της Brandwatch, που ανατέθηκε στην εταιρεία από την BayWa r.e., με περισσότερα από 41 εκατομμύρια στοιχεία δεδομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης από περισσότερους από 7 εκατομμύρια μοναδικούς συντάκτες.
Με τη διάσκεψη COP28 που ξεκίνησε πρόσφατα, η έρευνα έδειξε ότι οι συζητήσεις για το κλίμα στο διαδίκτυο πριν από τη διάσκεψη έχουν μειωθεί κατά 73% σε σχέση με την COP26. Ταυτόχρονα, οι αναφορές γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τον αντίκτυπό της στη ζωή μας γίνονται ολοένα και πιο πυκνές.
Οι διαδικτυακές συνομιλίες για την τεχνητή νοημοσύνη, οι οποίες έχουν αυξηθεί κατά 342% από την προηγούμενη χρονιά, ήταν κατά μέσο όρο 14% υψηλότερες από αυτές για την κλιματική κρίση το 2023.