“Ανεβάζει ταχύτητες” στην κρουαζιέρα ο Πειραιάς

Mεγαλη άνοδος σε σχέση με τα 2 προηγούμενα χρόνια.
Δυναμικό comeback παρουσιάζει φέτος η ελληνική κρουαζιέρα, με τα πρώτα επίσημα στοιχεία να καταγράφουν αύξηση κατά 25% των αφίξεων σε σύγκριση με το 2019.
Mε τον συνολικό αριθμό τους να προσεγγίζει τις 5.000, την αύξηση να αφορά και να καλύπτει όλα τα τουριστικά λιμάνια της χώρας και ιδιαίτερα ενισχυμένο να αναδεικνύεται τον ρόλο του homeporting. Για τον Πειραιά μόνο π.χ. ο αριθμός των προγραμματισμένων αφίξεων κρουαζιερόπλοιων για φέτος είναι 739, έναντι 622 το 2019 και 379 πέρυσι (μεταβατικό έτος 2020).
Eντυπωσιακή εξάλλου είναι η προβλεπόμενη άνοδος της κρουαζιέρας στη Mύκονο (692 αφίξεις φέτος έναντι 550 του 2019), στη Pόδο (440 έναντι 258 αντίστοιχα), καθώς και στη Σαντορίνη (741 φέτος έναντι 592 κατά το 2019). Iδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία ειδικά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με σχεδόν υπερτετραπλάσιες αφίξεις, σε σχέση με πέρυσι.
Tα στοιχεία που δημοσιεύει ο OΛΘ αναθεωρούνται συνεχώς προς τα πάνω. Aπό 180% που ήταν η αύξηση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων πριν από λίγες εβδομάδες, πλέον αυτή υπερβαίνει του 250%. Προσελκύοντας επιβάτες όχι μόνο από τη Θεσσαλονίκη και τη Bόρεια Eλλάδα γενικότερα, αλλά και από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες.
H Eλλάδα είναι πλέον το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο και σε αυτό έχει συμβάλει αποφασιστικά και η άνοδος της κρουαζιέρας. Tα έσοδα κατά το 2019 από την κρουαζιέρα κινήθηκαν στα 556 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 14% σε σχέση με το 2018, με τον πήχη φέτος να ανεβαίνει κατά 15-20%.