Συγκεκριμένα, την Παρασκευή, 25/2 ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου, τους ξεκαθάρισε πως πρέπει να μπουν στις πλατφόρμες και να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Μάλιστα, διευκρίνισε πως για τον παραπάνω λόγο, θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας ώστε να υπάρξει η απαραίτητη «συμμόρφωση».
Φαίνεται πως στο ΥΠΑΙΘ, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υλοποιήσουν με κάθε τρόπο, με κάθε κόστος την αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση» την ίδια στιγμή που δεν ασχολούνται με την επίλυση κανενός από τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στα σχολεία και που οι εκπαιδευτικοί καθημερινά πασχίζουν να διαχειριστούν.
Αν είχαν δείξει τόσο ζήλο, θα είχαν λύσει το πρόβλημα των κενών (δεκάδες ακόμα και σήμερα τέλη Μάρτη στον Πειραιά), θα είχαν λύσει την υπερμετάδοση του κορωνοϊού στα σχολεία (δεκάδες κρούσματα εκπαιδευτικών και μαθητών, τμήματα κλείνουν καθημερινά), θα κάναμε μάθημα σε αξιοπρεπή σχολεία που δε θα πλημμύριζαν με το παραμικρό, που δε θα έπεφταν τα ταβάνια στα κεφάλια μας, που θα επαρκούσαν
οι αίθουσες για τους μαθητές (όπως στο Καλλιτεχνικό σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, που δεν επαρκούν ειδικές αίθουσες για τη διδασκαλία των καλλιτεχνικών μαθημάτων), που θα μπορούσαν να καλύψουν τις αυξημένες λειτουργικές ανάγκες, όπως ο εξοπλισμός (παιδαγωγικός, ηλεκτρονικός κ.τ.λ.) καθώς είναι πεπαλαιωμένος και σε αρκετές περιπτώσεις ανύπαρκτος. Φαίνεται όμως πως τα παραπάνω είναι ψιλά γράμματα για το ΥΠΑΙΘ!
Οπως σε κάθε απειλή, τρομοκρατία και συκοφάντηση που έχουμε δεχτεί, απαντάμε μαζικά και αποφασιστικά.
Αμεσα, εδώ και τώρα να σταματήσουν οι απειλές και η τρομοκρατία του ΥΠΑΙΘ!