ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ
Οπως είναι γνωστό η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας αποτελεί βασικό πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Η λειτουργία του Κέντρου Υγείας Σαλαμίνας, με τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, μου ενίσχυε αυτή την εικόνα και μάλιστα είχα αποκτήσει την βεβαιότητα ότι στην κοινωνία της Σαλαμίνας, πέρα από τις όποιες βελτιώσεις επιπρόσθετα απαιτούνται, είχε επιτέλους δημιουργηθεί μια ικανοποιητική υποδομή στο χώρο της υγείας.
Το Σάββατο 30 Οκτωβρίου και ώρα 21.30 υποχρεώθηκα να απευθυνθώ στο Κ.Υ προκειμένου να αντιμετωπιστεί τραυματισμός μου που αποτελείτο από ένα αρκετά βαθύ κόψιμο στο δάχτυλο.
Η πρώτη εντύπωση που μου δημιουργήθηκε ήταν άριστη, όσον αφορά την προθυμία, ευγένεια και άμεση ενεργοποίηση των αρμόδιων εργαζομένων, ιατρού και νοσηλευτικού προσωπικού. Αφού τελείωσε η αντιμετώπιση του προβλήματος, τοποθετήθηκαν 3 ράμματα, ο γιατρός άρχισε να με συμβουλεύει για το τι έπρεπε να κάνω στην συνέχεια.
Μάλιστα μου συνέστησε να πάρω αντιβίωση. Με ρώτησε αν έχω ηλεκτρονική συνταγογράφιση του απάντησα θετικά και του έδωσα τον ΑΜΚΑ μου.

Τότε άρχισε να ανατρέπεται η εικόνα που μου δημιουργήθηκε για την ποιότητα λειτουργίας του Κ.Υ Σαλαμίνας.
Αρχισε να συνταγογραφεί την αντιβίωση με το κινητό του τηλέφωνο.
Απόρησα με αυτή του την ενέργεια και τον ρώτησα γιατί με το κινητό του και όχι με κάποιον υπολογιστή. Η απάντησή του ήταν ΄΄γιατί αγαπητέ κύριε το Κ.Υ δεν έχει σύνδεση στο διαδίκτυο (Inetrnet) και πρέπει να σας ενημερώσω ότι αν κάποιος δεν έχει ηλεκτρονική συνταγογράφιση δεν μπορώ να του γράψω συνταγή πράγμα που μας δημιουργεί αρκετά προβλήματα γιατί θεωρούν οι ασθενείς ότι δεν θέλουμε να τους εξυπηρετήσουμε’’
Οπως καταλαβαίνεται αισθάνθηκα ντροπή και απογοήτευση γιατί το 2021 που η πολιτεία έχει κάνει τόσα εντυπωσιακά άλματα στον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης της χώρας το Κ.Υ Σαλαμίνας να μην έχει σταθερή συνεχή και αξιόπιστη λειτουργία σύνδεσης στο διαδίκτυο.
Δεν ξέρω ποιος μπορεί να είναι ακριβώς ο υπεύθυνος για την ύπαρξη αυτού του τόσο σημαντικού λειτουργικού προβλήματος του Κ.Υ πιστεύω όμως ότι κανείς από όλους τους θεσμικούς παράγοντες που έχουν την ευθύνη για τη εξυπηρέτηση των πολιτών δεν είναι άμοιρος ευθυνών.
Πιστεύω η διαμαρτυρία – καταγγελία μου αυτή να φτάσει σε κάθε υπεύθυνο και να προκαλέσει επιτέλους την ανάληψη πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση του τόσο σημαντικού προβλήματος που παρατηρείται στην λειτουργία του Κ.Υ. Σαλαμίνας
Νίκος Ευθυμίου
Επίτιμος πρόεδρος Ομοσπονδίας Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας
Τηλ. 6947376721 Ε-mail: efn 12345@ gmail.com
κ. Πλεύρη Αθανάσιο Υπουργό Υγείας thanosplevris@parliament.gr
κ. Πιερρακάκη Κυριάκο Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης sec@mindigital.gr
κ.κ Βουλευτές Β Πειραιά
Μαρκόπουλος Δημήτριος markopoulos.grafeio@gmail.com
Τραγάκης Ιωάννης i.tragakis@gmail.com
Κασιμάτη Ειρήνη kasimati.oce@gmail.com
Ραγκούσης Ιωάννης iragkousis@parliament.gr
Αλεξιάδης Τρύφων tr.alexiadis@parliament.gr
Μανωλάκου Διαμάντω kke@parliament.gr
Ασημακοπούλου Σοφία-Χάϊδω s.asimakopoulou@parliament.gr
Μπακαδήμα Φωτεινή f.mpakadima@parliament.gr
κ. Ροϊλο Χρήστο Διοικητή 2ης ΥΠΕ proedros@2 dype.gov.gr
κ. Παναγόπουλο Γεώργιο Δήμαρχο Σαλαμίνας dimarxos@0165.syzefxis.gov.gr
Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας oeess @ otenet.gr
Τοπικός Τύπος Σαλαμίνας