Κυβερνητικά στελέχη στο δήμο Πειραιά για να δουν τις σύγχρονες δομές και υπηρεσίες

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, υποδέχθηκε στο κεντρικό ΚΕΠ Πειραιά, τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιο για την απλούστευση διαδικασιών κ. Γιώργο Γεωργαντά.
Ο Υφυπουργός επισκέφθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών επί της Μακράς Στοάς, το οποίο αποτελεί πρότυπο ΚΕΠ, με αφορμή τη νέα διαδικασία ψηφιακής έκδοσης, μέσω του gov.gr, οκτώ πιστοποιητικών αστικής και δημοτικής κατάστασης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΕΠ Πειραιά παρέχουν μια σειρά σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπως είναι η ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive» και η εφαρμογή solon.gov.gr, οι οποίες διευκολύνουν τη συναλλαγή των πολιτών με το δημόσιο, παρέχοντας άμεση εξυπηρέτηση, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία.

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Γιώργος Γεωργαντάς, σε δήλωσή του, τόνισε: «Η σημερινή ημέρα είναι μια ημέρα-τομή για τη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Σήμερα, τα ΚΕΠ διασυνδέονται με το Μητρώο Πολιτών, δίνοντας τη δυνατότητα στον πολίτη να υποβάλλει ψηφιακά αιτήσεις για οκτώ σημαντικά πιστοποιητικά δημοτικής και αστικής κατάστασης και παράλληλα να τα παραλαμβάνει, σε μηδενικό χρόνο.
Η υφιστάμενη, χρονοβόρα διαδικασία που απαιτούσε από τους πολίτες δύο επισκέψεις στα ΚΕΠ, σταματά. Πλέον, η παραλαβή πραγματοποιείται την ίδια στιγμή με την αίτηση. Ο διοικητικός εκσυγχρονισμός και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΚΕΠ συνεχίζεται, με μοναδικό στόχο την ουσιαστική διευκόλυνση τόσο των υπαλλήλων τους όσο και των πολιτών.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, για τη σημερινή του φιλοξενία και να τον συγχαρώ για την υποδειγματική λειτουργία των ΚΕΠ του Δήμου».


Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, τόνισε: «Υποδεχθήκαμε τον Υφυπουργό κ. Γεωργαντά στο κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Πειραιά, ένα πρότυπο ΚΕΠ υψηλών προδιαγραφών. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν κυβερνητικά στελέχη επισκέπτονται τον Δήμο μας για να δουν τις δομές και τις υπηρεσίες μας.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Πειραιά, έχουν περάσει πλέον σε μια νέα εποχή σύγχρονης εξυπηρέτησης των πολιτών, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών εξ αποστάσεως, που επιταχύνθηκε εξαιτίας της πανδημίας και των νέων δυνατοτήτων που μας παρέχει η κεντρική διοίκηση μέσω του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πλέον εμφανής και πιστεύω πως η σημερινή κυβέρνηση τα πάει πάρα πολύ καλά σ΄ αυτόν τον τομέα. Με την περαιτέρω διασύνδεση των ΚΕΠ με τις υπηρεσίες του κράτους, όλο και λιγότεροι πολίτες θα χρειάζεται να επισκέπτονται με φυσική παρουσία τα ΚΕΠ, με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται αμεσότερα και αυτό είναι πολύ σημαντικό».