Γ. Παρασκευόπουλος: Η “καλή” πρακτική του rotation στο δήμο Περάματος

Σε ερώτηση στο Δημ.Συμβούλιο για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων του Δήμου η απάντηση του Δημάρχου έπεισε μόνο την ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ!!!!!
Η δική μου άποψη είναι η παρακάτω:

Η «ΚΑΛΗ» ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ROTATION ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
Εδώ και ημέρες στον Δήμο Περάματος λαμβάνει χώρα ένα σύνολο μετακινήσεων υπαλλήλων από διάφορες υπηρεσίες με κυρίαρχες τις μετακινήσεις από την οικονομική υπηρεσία.
Από το rotation -κατά την προσφιλή έκφραση του Δημάρχου- δεν γλίτωσαν ούτε οι διοικητικές υπηρεσίες, καθώς «ξηλώθηκε» εν μια νυκτί η τουλάχιστον από δεκαετίας διευθύντρια και εκτοπίστηκε στο ΚΕΠ.
Το γραφείο της Δ/νσης Διοικητικών αλλάζει χώρο για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες νέων αντιδημάρχων, άλλωστε για τον Δήμαρχο είναι αδιανόητο να διαθέτουν οι υπάλληλοι μεγάλα γραφεία.
Μαζί με το γραφείο της Δ/ντριας θα μεταφερθεί και το αρχείο του Δήμου, το οποίο ποιος ξέρει που θα παραπεταχτεί …
Η Δ/ντρια Διοικητικών αντικαταστάθηκε από την Δ/ντρια του ΚΕΠ που οδεύει προς συνταξιοδότηση και η οποία δεν επιθυμούσε τη μετακίνηση της. Έτσι δυο υπηρεσίες υποβάλλονται σε άσκοπες και περιττές προσαρμογές!
Αλήθεια, τι δεν έκανε καλά η απερχόμενη Δ/ντρια Διοικητικών;;;
Στις οικονομικές υπηρεσίες τα πράγματα είναι σαφώς σοβαρότερα, καθώς ουσιαστικά διαμελίζεται!
Αλλάζει σχεδόν το σύνολο των προϊστάμενων και πρώτη από όλους η Δ/ντρια και μάλιστα τρεις ημέρες πριν την ψήφιση του προϋπολογισμού!!
Τι δεν έπραξε σωστά και αυτή η Δ/ντρια;;;; Η’ μήπως έπραττε σωστά και νόμιμα, όπως και η δ/ντρια των Διοικητικών ;;;
Οι δύο από τους προϊστάμενους της οικονομικής υπηρεσίας είχαν τουλάχιστον 20ετή θητεία στα τμήματα τους. Τώρα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν αποτελεσματικοί στην εκτέλεση των καθηκόντων τους;
Άλλοι υπάλληλοι βρήκαν πρωί πρωί στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή την απόφαση μετακίνησης τους, χωρίς προηγούμενη δική τους ενημέρωση, αλλά ούτε και του προϊστάμενου της υπηρεσίας από την οποία έφυγαν ή πήγαν.

Άραγε το «rotation» των υπηρεσιών και δη της οικονομικής υπηρεσίας μήπως δίνει μεγαλύτερο περιθώριο στο εύκολο λάθος, στο μη προβλέψιμο και μάλιστα σε μια περίοδο, όπου ο ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ:!!!;;;
Τι πρέπει να υπογραφεί που δεν υπέγραφαν οι απερχόμενοι ;;;;;;;;;;
Ποιον στρατηγικό σχεδιασμό εξυπηρετεί αυτός ο διαμελισμός της οικονομικής υπηρεσίας ;;;;
Να μην παραλείψουμε να αναφερθούμε σε μετακινήσεις άλλων υπαλλήλων, όπως της προέδρου του συλλόγου των εργαζομένων. Ούτε αυτή υπήρξε αποτελεσματική και αποδοτική ;;;
Το σύνολο των μετακινήσεων «αποπνέει» τιμωρητική διάθεση, ανειλικρίνεια προθέσεων, καιροσκοπισμό και τυχοδιωκτισμό και ουδόλως στρατηγικό σχεδιασμό ανακατανομής των θέσεων εργασίας.
Με ευθύνη της διοίκησης προκαλούνται τεχνηέντως αντιθέσεις στους υπαλλήλους με συνέπεια να μην είναι ομαλή και εύρυθμη η λειτουργία των υπηρεσιών και να προκαλούνται τριβές στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
Υπάλληλοι συκοφαντούνται με σκοπό να δικαιολογηθεί από τη διοίκηση η μετακίνηση τους, προκειμένου να “διασκεδάσουν” τις υποψίες για την τιμωρητική της στάση.
Η ίδια η διοίκηση αφήνει να αιωρείται ότι αν οι μετακινήσεις δεν φέρουν τους “επιθυμητούς” καρπούς οι υπάλληλοι θα μετακινηθούν ξανά.
Κύριε Δήμαρχε και δημοτική αρχή, οι υπάλληλοι δεν είναι αναλώσιμοι, ούτε ανακυκλώσιμοι!